.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲ هزار و ۶۳۲ نانوایی مازندران هوشمند شدند
۲ هزار و ۶۳۲ نانوایی در مازندران به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند.

به گزارش شمال نیوز، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: در راستای اجرایی کردن طرح هوشمندسازی یارانه نان در مازندران، ۲ هزار ۶۳۲ دستگاه کارت خوان هوشمند توسط بانک سپه نصب و راه اندازی شد. ‎

او با بیان اینکه ۴ هزار و۷۶۰ نانوایی مازندران به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز می‌شوند،افزود:اجرای طرح کارتی شدن نان در استان توسط بانک سپه به طور مرحله‌ای درحال انجام است و به زودی همه نانوایی‌ها به دستگاه‌های هوشمند مجهز می‌شوند.

خیریانپور درخصوص مزایای اجرایی شدن این طرح، گفت: با اجرای طرح کارتی شدن نان، تخلفاتی نظیر قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه به خاطر برداشته شدن اختلاف قیمت آرد آزاد و یارانه‌ای به شدت کاهش می‌یابد.

او با بیان اینکه در این طرح نانوایان آرد را با قیمت آزاد از کارخانه خریداری می‌کنند، گفت: با توجه به اینکه فروش نان از طریق کارت و دستگاه هوشمند انجام می‌شود بنابراین نانوایان با توجه به تعداد و میزان فروش روزانه خود، مابه التفاوت نرخ آرد آزاد و یارانه‌ای را دریافت می‌کنند.

خیریانپور گفت: دستگاه‌های کارتخوان هوشمند به سامانه بانک مرکزی متصل است و اطلاعات فروش روزانه نان به این سامانه منتقل می‌شود که  فروش نان فقط با این دستگاه‌ها امکان‌پذیر بوده و مردم می‌توانند با هر نوع کارت بانکی بدون محدودیت خرید کنند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.442 seconds.